.
W bazie wiedzy znajduje się  3967  pytań wraz z odpowiedziami.
   Aktualności Szkolenia Ważne informacje Cennik Kalkulator wynagrodzeń Kontakt #

ZUS: telefoniczne składanie wniosków

Rzeczpospolita (2011-08-30), autor: kwa, oprac.: GR

Jak donosi Rzeczpospolita osoby niemające łącza internetowego też będą mogły załatwiać sprawy w ZUS bez wychodzenia z domu.

W przyszłym roku zostanie uruchomione w ZUS nowoczesny call center. Ubezpieczeni będą mogli dzięki niemu np. sprawdzić stan swojego konta w ZUS i za pośrednictwem konsultanta złożyć wniosek lub zapytanie.

Klienci, którzy mają konto na platformie usług elektronicznych będą mogli ponadto sprawdzić stan zaawansowania swojej sprawy Po uwierzytelnieniu również umówią się na wizytę w wybranej jednostce ZUS.

Zakup i uruchomienie centrum informacji telefonicznej będzie kosztowało 5 mln zł. Call center to tylko część Platformy Usług Elektronicznych. Wdrażane będą jeszcze nowy portal informacyjny, system kierowania ruchem w placówkach i urzędach.

Więcej w Rzeczpospolitej z 30 sierpnia 2011 r.


dodano: 2011-08-30 20:54







Podaj e-mail, aby otrzymywać
najświeższe informacje:

dodatkowe informacje »

     REKLAMA

  » znajdź więcej artykułów w archiwum
Podaj e-mail i poleć tę stronę znajomemu:
Od:
Do:
REKOMENDOWANE SERWISY
baza wiedzy       expert       eulgi       zpchrpro       centrum szkolen     srodowisko     centrum
O nas | Prywatność | Regulamin | Kontakt | Polityka prywatności | Polityka cookies | Do góry


designed by INFO BAZA sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone, kopiowanie i rozpowszechnianie materiałów zamieszczonych na stronie bez zgody właściciela serwisu zabronione.